אפיון אתר - כדי להתמקם גבוהה בגוגל
אפיון אתר זה הדלק שיכול להניע את אתרך במעלה תוצאות החיפוש האורגני
זאת הדרך הטובה ביותר על מנת להעצים את מלאכת השיווק שלך באינטרנט על מנת להביא יותר לקוחות לאתר ולהגדיל את המכירות.
אפיון אתר שאנחנו מבצעים ייתן לאתר הנבנה לפי ההנחיות שבו יכולות ופתרונות להתמודדות מול המתחרים. כולם רוצים להגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל האורגני. ומה הפלא, שם מתרכזת עיקר הפעילות העסקית בעוד שכל היתר מלקטים את ה"פירורים".
למה חשוב להכין אפיון אתר לפני שמתחילים לבנות אתר?
כי זו השיטה הטובה ביותר שיכולה להעניק יתרון גדול לעסקים קטנים ובינוניים, שכן, מי שמבצע אפיון אתרים לפני בניית אתר, מובטח לו קידום מהיר יותר למקומות ראליים יותר.
הניסיון שלנו מראה שברוב המקרים, אתרים שעברו אצלנו אפיון עקפו גם אתרים גדולים ועתירי ממון.
המשמעות של מקום גבוה היא סיכוי לכניסת יותר גולשים לאתר, יותר פניות ויותר עסקאות.
אפיון אתר של iGraphics יוצר עבורך את אסטרטגית הבידול תוך יצירת משפך שיווקי להבאת לקוחות המחפשים בדיוק את המוצר או השירות שאתה רוצה למכור.
בניית אתר לאחר שביצענו אפיון מעמיק יעשה את ההבדל ויצור עבורך את סכמת האתר, חלוקת הקטגוריות, יזהה את ביטויי המפתח החשובים ומילות החיפוש שיש להשתמש בתכנים. זאת הדרך היחידה שאנחנו מכירים לבניית אתר שיהיה בנוי נכון לפי החוקים והכללים שגוגל דורש על מנת להעריך אותו כאתר מוביל דרך.
רוצה לקבל פרטים על אפיון אתר?
חסכון כספי מהרגע הראשון
כמעט כל אתר שעבר אפיון אתר, עוצב ונבנה ב iGraphics הגיע תוך חודשים ספורים למיקומים ראליים בחיפוש האורגני וזה חסך לבעלי האתר בהוצאות על שיווק ממומן באפיקים השונים.
הסיבה העיקרית לכך היא, שהאפיון שלנו יוצר את תחילתו של מה שנדרש לבצע בתוך האתר מבחינת ה- SEO. וזה חוסך ממון וזמן רב.
לרוב, אתרים שנבנו ללא אפיון יגיעו למיקומים לא ראליים בחיפוש האורגני ויהפכו לאנדרטאות שאף אחד לא מגיע אליהם.
על מנת ולקדם אתרים שלא עברו אפיון למיקומים ראליים, כדי להגדיל את המכירות, על בעל האתר להשקיע ממון רב על קידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל על דפי נחיתה ופרסום ממומן בפייסבוק. אלו הוצאות של אלפי שקלים בממוצע לחודש שיש להוציאם במשך חודשים רבים על מנת לראות תוצאות.
הפתרונות שאנחנו מציעים יכולים לחסוך ממון רב ולהזניק את האתר במעלה החיפוש האורגני.
כיצד מתבצע האפיון?
אפיון אתר שמבוצע על ידנו מבוסס על פרוטוקול אפיון אתרים שיצרנו לאחר עשרות אתרים שעברו אפיון אצלנו והתוצאה שלו יוצרת את התכנית האדריכלית של בניית האתר, חלוקת הקטגוריות ואילו תכנים יש לכתוב. האפיון כולל הוראות לכותב התוכן באילו ביטויי מפתח ומילות חיפוש עליו להשתמש בכל עמוד באתר.
התוצאה של אפיון אתר שוות ערך לתכנית אדריכלית כאשר בונים בית או מפעל.
אין מצב שמשהו יבנה בית ללא תוכנית אדריכלית שיוצרת את מבנה הבית במרחב, חלוקת החדרים, מיקום החדרים השונים כך כשתתחיל הבנייה יש על מה להסתמך על מנת שהבית שיבנה יהיה מבוסס על יסודות מעולים ויציבים.
וזאת הגדולה של האפיון של igraphics – אפיון אתרים המבטיח שמי שיבנה את האתר ויכתוב את התכנים על פי ההוראות שבאפיון יזכה לאתר איכותי המבוסס על יסודות שיווקיים מעולים.
יתרונות נוספים
אפיון אתר הוא מבחינתנו הדרך ליצירת משפך שיווקי שמטרתו להביא לאתר את הלקוחות שבאמת מחפשים את המוצר או השירות שהאתר מציע.
על מנת לייצר את המשפך השיווקי אנחנו בודקים את המתחרים הקיימים בתחום, מה גודלו של קהל המטרה ומה הוא מחפש. מתוך נתונים אלה אנחנו יוצרים את הבידול הנכון למוצרים או לשרות ודרך האפיון מציפים זאת כך, שיהיה רלבנטי ללקוחות הפוטנציאליים.
בעידן שבו המהירות שבו הלקוח הפוטנציאלי מחליט לעבור מאתר לאתר נמדד בשניות בודדות בלבד צריך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להשאיר את הלקוח הפוטנציאלי באתר שלך.
כדי שיישארו באתר שלך צריך להיות רלבנטי עד כמה שניתן למה שהלקוח מצפה למצוא באתר, וזה מה שהאפיון מייצר.
איך מודדים רלבנטיות?
הדרך הטובה ביותר למדידת רלבנטיות היא כמובן משך הזמן שהלקוח הפוטנציאלי נשאר בעמוד מסוים באתר וכמה דפים נוספים צפה הגולש.
גוגל מאוד מעריך אתרים שנשארים בהם הרבה זמן ורואה בהם אתרים רלבנטיים ומובילי דרך וכך הוא בין היתר מתגמל אותם במיקום ריאלי יותר מאשר המתחרים.
מדידת זמנים זו ניתנת לביצוע ע"י כלי שגוגל מציע לנו בשם גוגל אנליטיקס.
גוגל אנליטיקס מאפשר למי שבנה את האתר ולבעליו מידע רב על התנהגות הגולשים, מהיכן הם הגיעו, כמה זמן שהו באתר, מאיזה עמודים יצאו מהאתר ועוד הרבה נתונים שמועילים להעצמת הרלבנטיות ולהגדלת השיווק.
כל השלבים האלה שציינתי הם כמובן מדדים שניתן לבדוק אותם רק לאחר שהאתר עלה לאוויר ולכן, כדי להגיע לנתונים טובים יש רק דרך אחת והיא אפיון אתר של iGraphics.
אתרים שהגולש נשאר בממוצע בעמודי האתר סביב החצי דקה נחשבים לאתרים מכובדים ורלבנטיים וכל בונה אתרים או מקדם שואף לנתונים של מעל חצי דקה.
באתרים שנבנו ע"י iGraphics נשארים באתר בממוצע בין 1:30 ל 4:00 דקות ונצפים בממוצע בין 2-4 דפים ומעבר לכך